اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.

 

معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توانایی روش‌های جدید تدریس و گرداندن كلاس را در خود کشف كند.


به دانش آموزان ابتدایى چه بیاموزیم: یک سؤال و ۸ پاسخ از متخصصان

 

اگر دانش‌آموزان آگاه شوند که چه باید بخوانند، چرا باید بخوانند، درسی که می‌خوانند چه سودی در آینده نزدیک و آینده دور برای آنها دارد و مورد کاربرددرس در جامعه کجاست و چگونه مورد استفاده قرار خواهدگرفت، اهداف برای شان روشن خواهد شد.

 

باکسب این اطلاعات است که دانش‌آموز به كلاس، درس و معلم خود رغبت پیدا می‌كند و محیط كلاس و مدرسه برای او شاد و نشاط آفرین می‌شود.‏

 

مدرسه نیز خود از یک روح سرشار برخوردار است. این موضوع به ندرت مورد تایید قرار می‌گیرد. برخی مدرسه را به عنوان یک ماشین یا کارخانه می‌شناسند.

 

در حالی كه می‌توان شرایطی را در مدرسه به وجود آورد كه اجازه پرورش روح را بدهد و ایجاد نشاط كند.


پرسش مهر 98 رئیس جمهور روح ,  ,مدرسه ,معلم ,دانش‌آموزان ,نشاط ,از روح ,روح معلم ,باید بخوانند، ,را در ,و مدرسهمنبع

تاثیر معلم در افزایش نشاط در محیط مدرسه و بین دانش آموزان

راهکارهایی برای ایجاد شادی در محیط مدرسه

پرسش مهر 98 رئیس جمهور چه بود؟

عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای رنگارنگ بانگ بیداری لاستيك كومهو هر چی که بخوای وبسایت شخصی سهند رشیدی officekala apaagency خرید اینترنتی هر چی که بخوای هس